tiistai 26. helmikuuta 2013

Maanantain punnitus tiistaille 26.2

Mä olen niiiiiin unohtanut päivittää blogia, vaikka kiirettä ei ole ollut, mutta jotenkin tulee kokoajan jotain muuta :)

Tänään kävin puntarilla kun eilen unohdin kokonaan. On tullut nukuttua arkiaamut liian myöhäseen että loppupeleissä ei ole aikaa itselleen kunhan muistaa koiran käyttää kunnon lenkillä.

Puntari näytti tänään 79,8kg, mikä on parempi kuin 80, ei haluamaa tulosta, mutta onhan sekin jotain.
Olen kyllä mässytellyt makiaa ja "kiellettyä ruokaa". Mutta jos himottaa jotain, niin parempi silloin syödä kun antaa odottaa ja sit ahmii myöhemmin. NIH!

Kävin 17.2 viimeksi salilla, pyöräilyä ja corea, voin sanoa että TEIN KUOLEMAA SEN JÄLKEEN. Tosin niin vissiin kaverikin teki :D Ne pyörät mitkä meillä oli käytössä oli ihan surkeet. Aloitus vaihde oli niin painava että ei mitään järkeä ja kun ei sitä saanut enään kevyemmällekkään ja siinä oli vain kolme vaihdetta. Kaikki muut hyvät pyörät oli varattu :(

Torstaina olis tarkoitus mennä kahvakuulaan taas, olenkin sitä odottanut :)

Viime viikolla kävin jälleen Jäsentenkorjaajalla (hieroja) ja se kielsikin sitten loppuviikon urheilut, eli tällä viikolla saan taas salilla käydä.
Myös Homeopatilla olen käynyt ja kaikki näyttää niin kuin pitääkin. Jotain tabuja jätettiin pois ja yksi tuli lisää. Mulla on tällähetkellä ainakin todella positiivinen olo, siellä saa myös kertoa omaa oloa, ja ne todellakin kuuntelee tosin kuin Tyksissä, liukuhihna meininkiä.

Että näin tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti